blogs συντακτών

Πιέρ Κοσμίδης

Συντάκτης Ελεύθερου Τύπου

Thursday Jul 10, 2008

«Τρώγε βραδέως»

Μια νέα έρευνα έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που τρώμε. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Ρόουντ Αϊλαντ, στο Κίνγκστον, η αργή και με σταθερό ρυθμό κατανάλωση φαγητού μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά. Η διαδικασία που πραγματοποιεί το στομάχι μας, προκειμένου να «συνειδητοποιήσει» ότι πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε, είναι αρκετά χρονοβόρα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να «παίρνουμε» περισσότερες θερμίδες από το παραπανίσιο φαγητό.

Πηγη: Πανεπιστημιο Ροουντ Αϊλαντ

Σχόλια:

Στείλτε σχόλιο:
  • HTML Syntax: Επιτρέπεται

Ημερολόγιο


Feeds

Αναζήτηση