blogs συντακτών

Πιέρ Κοσμίδης

Συντάκτης Ελεύθερου Τύπου

Friday Jun 06, 2008

Αλκοόλ και αρθρίτιδα

Η λελογισμένη κατανάλωση αλκοόλ μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας, σύμφωνα με έρευνα του Karolinska Institutet της Σουηδίας, που έγινε σε δείγμα 2.750 ανθρώπων. Μελετήθηκε λεπτομερώς η καθημερινή ζωή των εθελοντών και αναζητήθηκαν πιθανοί περιβαλλοντικοί και γενετικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Οι επιστήμονες δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο το αλκοόλ μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης της νόσου, γι’ αυτό επισημαίνουν ότι χρειάζονται περαιτέρω έρευνες. Ανάλογες ευεργετικές επιδράσεις έχουν διαπιστωθεί και για το ενδεχόμενο εμφάνισης ασθενειών του καρδιαγγειακού συστήματος.

Σχόλια:

Στείλτε σχόλιο:
  • HTML Syntax: Επιτρέπεται

Ημερολόγιο


Feeds

Αναζήτηση