blogs συντακτών

Πιέρ Κοσμίδης

Συντάκτης Ελεύθερου Τύπου

Friday Jul 18, 2008

Το «δέντρο της ζωής»

Υστερα από έγκριση της αρμόδιας υπηρεσίας τροφίμων της Ευρώπης, τα πλούσια σε βιταμίνες φρούτα από το δέντρο μπαομπάμπ της Αφρικής θα διατίθενται, πλέον, στην αγορές της «γηραιάς ηπείρου»...

 [Περισσότερα]

Wednesday Jul 16, 2008

Τυχαία ανακάλυψη φέρνει την επανάσταση στους υπολογιστές

Επιστήμονες του τμήματος Φυσικής του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια ανακάλυψαν τυχαία πώς μπορεί να αλλάξει ο τρόπος αποθήκευσης και μεταφοράς των πληροφοριών στους υπολογιστές...

 [Περισσότερα]

Monday Jul 14, 2008

Ηλεκτρική ενέργεια από σκουπίδια

Η εξέλιξη της τεχνολογίας επιτρέπει την ανάπτυξη νέων τεχνικών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από σκουπίδια και άλλα οικιακά απόβλητα...

 [Περισσότερα]

Thursday Jul 10, 2008

«Τρώγε βραδέως»

Μια νέα έρευνα έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που τρώμε. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Ρόουντ Αϊλαντ, στο Κίνγκστον, η αργή και με σταθερό ρυθμό κατανάλωση φαγητού μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά...

 [Περισσότερα]

Tuesday Jul 08, 2008

Νέα μέθοδος γονιμοποίησης

Το «βιολογικό ρολόι» είναι πραγματικότητα και για τους άνδρες, αποδεικνύει έρευνα που εξέτασε 12.000 ζευγάρια στο Παρίσι. Τα αποτελέσματα των μελετών έδειξαν ότι άντρες άνω των 35 ετών είχαν μειωμένες δυνατότητες γονιμοποίησης και ότι οι σύντροφοί τους εμφάνιζαν προβλήματα κύησης πιο συχνά.

 [Περισσότερα]

Thursday Jul 03, 2008

«Καύσιμα» καφές και μακαρόνια

Μερικές κούπες καφέ και ένα πιάτο μακαρόνια μετά την άσκηση είναι η καλύτερη συνταγή για την αναπλήρωση του γλυκογόνου, του «καυσίμου» δηλαδή που χρησιμοποιούν οι μύες όταν γυμναζόμαστε.

 [Περισσότερα]

Monday Jun 30, 2008

«Μπλε φως» κατά του καρκίνου

Ο «φωτοπολυμερισμός», το ειδικό μπλε φως που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι για να σταθεροποιήσουν τα σφραγίσματα, εμποδίζει και τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες του Ιατρικού Κολεγίου στη Βιρτζίνια.

 [Περισσότερα]

Thursday Jun 26, 2008

Τυχαία ανακάλυψη φέρνει την επανάσταση στους υπολογιστές

Επιστήμονες του τμήματος Φυσικής του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια ανακάλυψαν τυχαία πώς μπορεί να αλλάξει ο τρόπος αποθήκευσης και μεταφοράς των πληροφοριών στους υπολογιστές.

 [Περισσότερα]

Wednesday Jun 25, 2008

Πρωτοποριακή επέμβαση

Την πρώτη στα ελληνικά χρονικά διορθωτική χειρουργική επέμβαση σε νήπιο που έπασχε από σπάνια μορφή συγγενούς καρδιοπάθειας πέτυχαν οι γιατροί της Παιδοκαρδιοχειρουργικής Κλινικής του Ωνάσειου. Πρόκειται για ένα 4χρονο αγόρι που χειρουργήθηκε πριν από μία εβδομάδα, θα επιστρέψει άμεσα στο σπίτι του και αναμένεται να αναρρώσει σε ένα μήνα.

 [Περισσότερα]

Friday Jun 13, 2008

Αύξηση μέσου όρου ζωής και θανάτων από Αλτσχάιμερ

Θεαματικά αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια ο προσδόκιμος χρόνος ζωής των Αμερικανών, φθάνοντας τα 78,1 χρόνια. Ταυτόχρονα όμως αυξήθηκαν θεαματικά και οι θάνατοι από το Σύνδρομο Αλτσχάιμερ, που πλέον είναι η 6η συνηθέστερη αιτία θανάτων στις ΗΠΑ. 5,2 εκατομμύρια Αμερικανοί πάσχουν πλέον από Αλτσχάιμερ.

 [Περισσότερα]

Monday Jun 09, 2008

Η εξάσκηση αυξάνει το IQ

Αντίθετα με τις μέχρι τώρα πεποιθήσεις της επιστημονικής κοινότητας, που ήθελαν το βαθμό εξυπνάδας του ατόμου να εξαρτάται από κληρονομικούς παράγοντες, νέες μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση του μυαλού είναι δυνατόν να αυξήσει το δείκτη νοημοσύνης.

 [Περισσότερα]

Friday Jun 06, 2008

Αλκοόλ και αρθρίτιδα

Η λελογισμένη κατανάλωση αλκοόλ μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας, σύμφωνα με έρευνα του Karolinska Institutet της Σουηδίας, που έγινε σε δείγμα 2.750 ανθρώπων. Μελετήθηκε λεπτομερώς η καθημερινή ζωή των εθελοντών και αναζητήθηκαν πιθανοί περιβαλλοντικοί και γενετικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

 [Περισσότερα]

Thursday Jun 05, 2008

Επικίνδυνες διαδικτυακές διευθύνσεις

Παραλείψεις σε θέματα ασφάλειας από εταιρίες που διανέμουν διαδικτυακές διευθύνσεις διαπίστωσε η εταιρία McAfee Inc, γεγονός που ανησύχησε τους χρήστες.

 [Περισσότερα]

Friday May 30, 2008

Kινδυνεύει η βιοποικιλότητατων δασών

Μεγάλη προσοχή και συντονισμένες προσπάθειες των ευρωπαϊκών χωρών για την προστασία της βιοποικιλότητας των δασών συνιστά σε έκθεσή της η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Περιβάλλοντος. Οι συντάκτες της έκθεσης υπογραμμίζουν ότι παρατηρείται μείωση του αριθμού ορισμένων θηλαστικών, όπως του βαυαρικού μίκρωτου και του ιβηρικού λίγκα, καθώς και μείωση των πληθυσμών των πουλιών στη Βόρεια και στη Νότια Ευρώπη. Σοβαρές επιπτώσεις εκτιμάται ότι θα έχει η κλιματική αλλαγή.

 [Περισσότερα]

Thursday May 29, 2008

Ο πιο καλός ο μαθητής είναι κορίτσι

Ολες οι έρευνες σχετικά με τις σχολικές επιδόσεις των παιδιών στα κράτη-μέλη του ΟΟΣΑ αναδεικνύουν μια αδιαμφισβήτητη υπεροχή των κοριτσιών έναντι των αγοριών. Σειρά ερευνών που έγιναν τη δεκαετία του ’90 με στόχο να αποδώσουν τα δεδομένα αυτά σε νευρολογικές ιδιομορφίες του γυναικείου εγκεφάλου απέδειξαν το αντίθετο.

 [Περισσότερα]

Ημερολόγιο

Feeds

Αναζήτηση

Links